Mines Again

I know this is posted quite a bit, but it getting stupid now.
We have 70+ 3k miners now, 6 months ago we had 1/3 of this, also we have over 100 3k Jewelers, and 100's of 3k+ cooks.
Ever other profession can grow as the players on the server grow in numbers and mastery, except mining stuff, every one I speak to is having problems getting 3K+ stuff. from AH or from being able to get a free mine.
I know mines are to some extent to be fighted over, but this will not produce anymore materials, as there are just too not enough mines to supply all the players, it's not going to affect the sales market as there is not one, as no one is selling, apart from a few scammers.
We really need more mine area's or slots.
Also maybe a option to drop the slots per person to 4 or 5 not 10 ( or 4 white, 4 Gray, 4 green, 4 blue, 4 purple), to stop people monopolizing all the slots.

Ich glaube es wurde schon Recht oft gepostet, aber langsam wird es echt nervig.
Wir haben nun mehr als 70 3k Miner, vor 3 Monaten hatten wir nur 1/3 davon, ausserdem haben wir 100 3ker Juweliere und mehr als 100 3ker Köche.
Jeder andere Beruf auf diesem Server wächst so wie die Spieler wachsen in Sachen Level und Berufserfahrung, ausser die Miner, denn jeder mit dem ich spreche hat Schwierigkeiten 3k + Zeug zu bekommen.
Entweder vom AH oder wenn es darum geht eine freie Mine zu bekommen.
Ich weiß das, bis zu einem bestimmten Ausmaß, um die Minen gekämpft wird, aber das führt nicht dazu das mehr Material produziert wird, weil es nicht genügend Minen für so viele Spieler gibt.
Ebenso beeinflusst es nicht den An/Verkaufsmarkt, da es den gar nicht gibt weil sie niemand verkauft, bis auf ein paar Betrüger.
Wir brauchen wirklich mehr Bereiche zum Minen bzw. mehr Plätze an den bereits bestehenden Orten.
Oder eine Option um die Plätze zu senken pro Person von 10 auf 4-5. (Oder 4 Weisse, 4 Graue, 4 Grüne, 4 Blaue, 4 Violette..) Um die Leute aufzuhalten die alle Plätze an sich reissen.

Comments
Ok, you win,
I give up mining and crafting, not many people buying stuff anyway.
You need to log in or register before leaving a comment.